jueves, 1 de mayo de 2014

LES MEVES COL•LABORACIONS AL LLARG DE LES PRÀCTIQUES...

Des del passat 23 de febrer (dia que vaig realitzar la meva primera entrada de col·laboracions i intervencions en activitats i situacions promogudes per la tutora), són diversos i variats els avenços que s'han produït, i les experiències que he viscut.

Des d'aquell dia, he realitzat i estic realitzant un gran recorregut. Així, col·laboracions tant simples durant les primeres setmanes de pràctiques, com les que s'exposaran a continuació, esdevindran en ajudes a la tutora cada vegada més significatives i importants (i que són les que es poden visualitzar al llarg del llistat):

-Ajudar a la meva tutora a anotar a la pissarra informativa (que s'utilitza com a mitjà de comunicació amb les famílies), com s'han alimentat els infants, si se'ls hi ha tingut que canviar el bolquer, si és necessari que es porti algun material en concret des de casa,...

-Ajudar a la meva tutora d'aula a pintar dibuixets a les cares dels infants, en relació al projecte de centre que s'està realitzant (la mar), i especialment en relació a la identitat del grup-classe (els peixos).

-Col·laborar en el moment de cantar cançons als infants, narrar contes, repartir la plastilina i els estris necessaris per a una activitat programada de la tutora en qüestió, ajudar-li a realitzar l'assemblea atenent a la manera de fer d'aquesta última,...

-En els tallers de plàstica, experimentació i manipulació desenvolupats i ideats per la tutora, realitzar fotografies amb la càmera de la classe de les accions dels infants, i d'aquells moments més significatius i adients, per incorporar als informes d'avaluació dels petits,...

-Fer memòria a la tutora de que cada setmana se li ha de donar a una família diferent la llibreta viatgera...

-Col·laborar en una activitat musical, ajudant a la meva tutora a seleccionar sons, i a moure les pancartes d'imatges que es corresponen amb aquells sons en concret.

-Per últim, fer una recerca d'estratègies conjuntes, per tal de resoldre alguns dels conflictes que es produeixen entre infants, o per evitar que es descontrolin quan han d'estar molta estona asseguts a l'estora.

Per concloure, amb totes aquestes col·laboracions i intervencions es pot observar que cada cop més, tinc una relació més adequada amb la meva tutora, com si d'una mestra de suport es tractés, i espero que a l'última setmana de pràctiques, pogués parlar fins i tot, de parella educativa. 

*ETIQUETA: Col·laboracions

No hay comentarios:

Publicar un comentario